Thursday, September 3, 2009

Had sex with a black guy on the first date

Just got back from the first date with Dillon, the black guy that hitting on me yesterday. I had sex with him on the first date. We had a nice dinner, nice wine with nice conversation. He was funny and witty and interesting. We had great talks. So when he invited me back to his hotel room (he is in Southern California for business), I agreed. We started to made out on the couch. One thing lead to another, we had sex. It was great. People are right about black guys and their size. LOL. When I removed his pants and underwear, I inhaled deeply. Dillon's dick was big and thick. It filled out my mouth when I gave him blow job. To be honest, it felt kind of sore when he entered me. But once the soreness subside, it felt great. And he got good skills and excellent stamina. I had sex with many black guys before, but this was definitely one of the best. Sigh, so satisfied.

剛剛才結束跟 Dillon的第一次約會﹐Dillon就是昨天跟我搭訕的黑人。我和他在第一次約會就上床。今晚我們有美食﹐美酒﹐還有美好的對話。他幽默風趣﹐談話又有內容又深度。跟他聊天很有意思。所以當他邀我回他的旅館房間(他來南加談生意)﹐我同意了。我們開始熱烈在沙發上擁吻和愛撫對方。然後我們上了床。跟他性交很美妙。許多關於黑人和他們的size的謠傳都是真的。當我脫下他的褲子和內褲時﹐忍不住深呼吸。他的陰莖大又粗。當我幫他口交時﹐他的陰莖塞滿了我的嘴巴。老實說﹐當他進入我的時候﹐感覺有點酸痛。不過當酸痛的感覺消退後﹐感覺就非常棒。他的技巧不錯和體力也很好。我曾經和不少黑人上過床﹐不過這次絕對是最好的之一。真是滿足。

No comments:

Post a Comment